вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Всеукраїнський флешмоб до Дня ментального здоров'я

10 жовтня відбувся всеукраїнський флешмоб #спільно_дбай для закладів освіти. Захід спрямований на те, щоб долучити максимальну кількість школярів до здобуття знань про підтримку власного психічного здоров'я, та мав на меті встановити Національний рекорд України.

Ініційована першою леді Оленою Зеленською Національна програма психічного здоров'я та психосоціальної підтримки дала імпульс для того, щоб тема психічного здоров'я посіла важливе місце у порядку денному – держави, неурядових організацій, донорів, міжнародних організацій, які працюють в Україні. Актуалізація теми сприяє формуванню культури піклування про психічне здоров'я, професійному зростанню фахівців, напрацюванню експертизи. 

До цього заходу активно долучилися учні Темирівської гімназії. Для участі у Всеукраїнському флешмобі потрібно було відтворити руханку психологині Світлани Ройз, яку записав лідер Руху «Junior» телеведучий Олександр Педан.

Діти! Так тримати! 








Немає коментарів:

Дописати коментар