Wikipedia

Результати пошуку

Довгополик О.І.


Вчитель фізичної культури                         

               


телефон  0983711078   



Потрібно, щоб до фізичних  вправ  прилучилася кожна людина. Без цього немислимі ніякі розмови про здоровий спосіб життя. 



                                                                                                       Микола Амосов
 








ІГРИ ТА РОЗВАГИ ДЛЯ ДІТЕЙ.


ЛІНІЇ ЗІ СТРІЧКИ. Зробіть 5-10 окремих ліній стрічки, кожна приблизно на відстані 30 см одна від одної, на підлозі чи килимі. Позначте першим рядок «Старт», а потім дайте дітям прості інструкції:

Довгий стрибок: подивіться, скільки ліній вони можуть перестрибнути. Нехай намагаються кожного разу побити власний рекорд. Експериментуйте з положенням рук – розмахуючись, тримаючи за спиною тощо.

Стрибок з розбігу: тепер нехай діти розганяються та стрибають. Чи зможуть з розбігу побити попередній рекорд?

Довгий стрибок назад: підвищуйте рівень складності. Тепер – стрибки задом наперед, тобто назад.

Коник: Як далеко вони можуть стрибати на одній нозі?

Дотягнутися до n-ї стрічки: наскільки далеко зможе дотягнутись їхня нога з лінії старту до якоїсь стрічки.



Кольорові кидки. Як і в попередній грі, розмістіть на підлозі кольорові шматочки будівельного паперу або килимки. І почніть кидати іграшки, шкарпетки тощо у нові цілі. Створіть власну оціночну систему, коли отримаєте 1 або 5 балів. Наприклад, завдання – кидати, стоячи на одній нозі, або вцілити всіма знаряддями лише у зелені килимки тощо




  3 Клас

 
                             







Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини.

Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня.

Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. 

Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і  з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх. В здоровому тілі – здоровий дух.

11 правил ранкової зарядки для дітей

1. В теплу пору року краще надати перевагу зарядці на свіжому повітрі. Така зарядка принесе більше користі і допоможе швидше прокинутись. Якщо ж погода, чи умови не надто сприяють зарядці на вулиці, потурбуйтесь про те, щоб приміщення, в якому  займатиметеся було  добре провітрене та наповнене свіжим повітрям.

2. Зарядку слід проводити на голодний шлунок перед сніданком. Але перед вправами краще прополоскати рот, можна випити склянку води.

3. Тривалість зарядки та складність вправ залежить від віку дитини та її стану здоров’я. Але в середньому зарядка не має перевищувати 10-15 хвилин.

4. Збільшуйте складність рухів поступово.

5. Не забувайте про музику для зарядки. Під веселу енергійну музику зарядку робити веселіше та цікавіше.

6. Ранкову зарядку починають з швидкої, енергійної ходьби тривалістю не більше однієї хвилини. Потім роблять, чергуючи, вправи для рук, плечового пояса і спини. Далі переходять до вправ на зміцнення м'язів тулуба і формування правильної постави. Вправи для ніг покращують кровообіг і рухливість у суглобах. Не забувайте про правильну поставу та осанку. За цим треба слідкувати, щоб дитина виконувала всі вправи правильно.

7. Закінчувати зарядку варто стрибками, бігом на місці або з пересуванням. Завершальні вправи тривають не більше однієї хвилини. Потім переходять до спокійної ходьби та вправи для заспокоєння дихання (тривалістю - 1-1,5 хвилини).

8. Займайтесь фізкультурою разом з дитиною. Це корисно буде вам, а ще ви зможете контролювати правильність виконання вправ.

9. Стежте за диханням. Вдих слід робити через ніс глибоко, а видих - через рот повільно.

10. Зарядку закінчіть водними процедурами: обливанням, душем або ж обтираннями.

11. Кожні 2 тижні змінюйте вправи.




1.ЗРВ з малим м`ячем.
2.Різновиди ходьби та бігу.
3.Стрибки через скакалку на двох ногах, на одній нозі.
4.Піднімання тулуба із положення лежачи,з м'ячем.
5.Пробігання "драбинки" з високим підніманням бедра.
Ходьба, різновиди: «змійкою» на носках, п’ятках, на зовнішній, внутрішній стороні стопи з різними положеннями рук.  Біг у повільному темпі, «змійкою», «протиходом» по діагоналі.  Вправи на встановлення дихання. 

 Комплекс вправ ритмічної гімнастики:
В.п.- основна стійка (о.с.) 1- нахил голови вліво; 2- нахил голови вправо; 3- нахил голови вперед; 4 – нахил голови назад. 7.2 В.п.- о.с. 1-підняти ліве плече вгору; 2- підняти праве плече вгору; 3- опустити ліве плече вниз; 4- опустити праве плече вниз. В.п.- о.с. 1- підняти ліву руку до плеча; 2- підняти праву руку до плеча; 3- підняти ліву руку вгору; 4- підняти праву руку вгору; 5-8- опустити ліву (праву) руку до плечей, вниз. В.п.- стійка ноги нарізно 1-4- колові оберти плечима вперед; 5-8- колові оберти плечима назад.  В.п.- стійка ноги нарізно 1-8- почергові оберти руками вперед; 1-8- почергові оберти руками назад. В.п.- стійка ноги нарізно 1-8- відведення прямої правої руки вліво і захват за лікоть; 1-8- відведення прямої лівої руки вправо і захват за лікоть..В.п.- стійка ноги нарізно, кисті рук до плечей 1- нахил вперед, руки в сторони; 2- В.п. 3- прогнутись назад, руки вперед; 4- В.п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі 1- крок лівою вперед на п’ятку, затриматись на ній; 2- крок правою вперед на п’ятку; 3- крок лівою назад на всю ступню; 4- крок правою назад на всю ступню. В.п.- о.с. 1- крок лівою вліво; 2- крок правою вправо; 3-4- повернутись у В.п.В.п.- стійка ноги нарізно 1-4- стрибки на двох ногах на місці; 5-8- стрибки на двох ногах на місці з оплесками над головою. 


                                  

Навчати застрибуванням на підвищену опору.
   Перешкоди заввишки до 40см(2-3 гімнастичних  мати). Спочатку навчання необхідно, щоб діти відштовхувалися і лівою і правою ногою. Не зупинятися перед відштовхуванням, не розтягувати останній крок. Стрибок виконують з в.п. стоячи на лівій нозі, права-на носку, руки - вниз. Зробивши  енергійний замах і далі з одночасним різким махом стегном правої ноги вгору - вперед, вистрибнути на перешкоду правою ногою,а потім приставити до неї ліву, набути положення упору присівши.

4 КЛАС



Виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики:


-Ходьба зi зміною темпу.
-Ходьба на носках приставним кроком (лівим i правим боком).
-Біг у середньому темпі, ходьба.
-Комплекс вправ ранкової гімнастики:
    а) піднімання рук через сторони вгору. В. п. - о. с. 1 - руки в сторони; 2-руки вгору, піднятись на носках (вдих); 3 —руки вперед, опуститись на всю стопу; 4— руки вниз (видих).
б) нахили тулуба вперед. В. п. - о. с. 1 - руки в сторони, долонями вниз (вдих); 2-3 - виконати два пружинисті нахили тулуба вперед, намагаючись торкнутись руками підлоги (видих).
в) обертання зігнутих у ліктях рук. В. п. - о. с., пальці до плечей. 1-4 - обертання зігнутих рук уперед; 5-8 — обертання зігнутих рук назад.
г) піднімання по черзі ніг. В. п. - лежачи на спині, руки на поясі вздовж тулуба. 1 – підняти ліву ногу вперед; 2 - опустити пряму ногу вниз; 3-4 - те саме з правої ноги.
  д) відведення по черзі ніг назад. В. п. —упор руками, стоячи на колінах. 1—2 - випрямити праву ногу, під­няти и вгору (назад); 3-4 – повернутись у в. п; 5-8 - те саме.
е) стрибки. В. п. - о. с., руки на поясі. 1 - стрибки поставити ноги нарізно;     2 - повернутися у в. п.   
Ходьба з поступовим уповільненням темпу.







5 клас. Модуль "Футбол"


1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати комплекс вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою - 20-30р.;
б)згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від відлоги; д-від дивана)- 8-15р.;
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги закріплені - 10-20р. г)присідання на двох ногах – 20-30 р.
2.Біг по слабопересіченій місцевості.
3.Техніка виконання вкидання м`яча в гру; на дальність і на хід. 
4.Техніка виконання жонглювання мячем.
5. Повторити елементи техніки гри футбол.
6.Прискорення та ривки з м'ячем.
7. Читати правила техніки безпеки під час уроків з футболу.
8. Читати історію виникнення футболу на Україні. 




КОМПЛЕКС  ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ:

 1.      В. п.- основна стійка. 1 - крок лівою (правою) ногою в сторону, ру­ки в сторони, прогнутися (вдих); - в. п. «видих». Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.

2.      В. п. стійка, ноги нарізно, руки на пояс, - поворот тулуба ліворуч, руки в сторони; - в. п.; 3 - нахил уперед, руками торкнути­ся підлоги (ноги не згинати); - в. п. Те саме в інший бік. Дихати довільно. Повторити 3-рази в кожний бік.
3.      В. п.- упор, стоячи на колінах. - ліву (праву) руку вгору, праву (ліву) ногу назад, прогнутись (вдих); - в. п. (видих). Те саме ін­шою ногою. Повторити 5-разів кожною ногою.
4.      В. п.- упор лежачи. - зігнути ногу, підняти назад (видих); в. п. (вдих). Те саме іншою ногою. Повторити 4-разів.

5.      В. п. - упор, лежачи боком, упор у підлогу лівою рукою (праву на пояс).- відвести вбік праву ногу; - в. п. Те саме іншою ногою. Дихати довільно.





6 клас.  Модуль "Гімнастика"       

 

1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати комплекс вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою- 22-32р.;
б) згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від відлоги; д-від дивана)- 10-17р.;
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги закріплені- 14-24р.;
г) присідання на двох ногах – 24-34 
2.Акробатика:стійка плавця,перекид уперед(хлопці),напівшпагат(дівчата).
3."Міст" з положення лежачи.
5. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
6.Підстрибування вгору з упору присівши.
7. Читати правила техніки безпеки під час уроків з гімнастики.
8.Читати історію виникнення гімнастики на Україні.
https://youtu.be/Go_IeCwGlYI (виділити силку нажати клавішу Ctrl, та перейти за посиланням)

Вправи виконуються після руханки.

 1. Присідання; 
2. Вправа для розвитку литкових м'язів; 
 3. Піднімання тулуба у сід; 
 4. Нахили уперед з положення сидячи (гнучкість); 
5. Вправа для розвитку гнучкості.

Домашнє завдання:Підготувати повідомлення,розвиток гімнастики в Україні.




КОМПЛЕКС ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ:

1. В.п. (вихiдне положення) – стiйка: ноги нарiзно. Коловi рухи руками: 4 рази вперед i 4 – назад. Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. – о.с. (основна стiйка), пальцi рук переплетенi за спиною. 1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих); 3–4 – в.п. (видих). Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони. Повороти тулуба вправо–влiво, не вiдриваючи п'яти вiд землi. Повторити 20 разiв у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка: ноги нарiзно. Почерговi нахили в сторони по одному разу. Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво. Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо. Повторити 20 разiв у кожну сторону. Дивитись прямо, тулуб не повертати.

5. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись. Поступово довести до 20 рухiв кожною ногою.


7 клас.  Модуль «ФУТБОЛ»          

      

1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати  комплекс вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою -25-35р.;
б) згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від     відлоги; д-від дивана)- 12-19р.; 
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги   закріплені 16-26р. ;
г) присідання на двох ногах – 26-36 р.
3. Техніка виконання,удари по м'ячу ногою на точність.
4. Техніка виконання,ведення м'яча.
5.Техніка виконання,зупинки м'яча внутрішньою стороною підйому.
6.Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м'ячем.
7.. Відбирання м'яча, атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ. «Закривання». Біг у повільному темпі.







8 КЛАС. МОДУЛЬ "ФУТБОЛ"




1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати комплекс  вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою - 27-37р.;
б)згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від відлоги; д-від дивана)- 13-25р.;
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги закріплені -18-28р.;
г) присідання на двох ногах – 27-37 р.
3. Спортивний режим і харчування юного футболіста.
4. . Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м'ячем. Удари ногою у різний спосіб по м'ячу, що котиться. Зупинки м'яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
5.Ривки до м'яча з наступним ударом по воротах.
6.  Жонглювання м'ячем ногою,стегном,головою.

КОМПЛЕКС  ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ:

1. В.п. (вихiдне положення) – стiйка: ноги нарiзно. Коловi рухи руками: 4 рази вперед i 4 – назад. Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. – о.с. (основна стiйка), пальцi рук переплетенi за спиною. 1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих); 3–4 – в.п. (видих). Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони. Повороти тулуба вправо–влiво, не вiдриваючи п'яти вiд землi. Повторити 20 разiв у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка: ноги нарiзно. Почерговi нахили в сторони по одному разу. Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво. Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо. Повторити 20разiв у кожну сторону. Дивитись прямо, тулуб не повертати

5. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись. Поступово довести до 20 рухiв кожною ногою.




9 клас.  Модуль «ФУТБОЛ»

1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати  комплекс вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою - 30-40р.;
б)згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від відлоги; д-від дивана)- 13-30р.;
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги закріплені 20-30р.;
г) присідання на двох ногах – 29-40 р.
д)Виконувати вправи для корекції постави.
3. Повторити елементи техніки гри в баскетбол.
4. Читати правила техніки безпеки на уроках з баскетболу .
5. Читати історію розвитку гри баскетбол, повторити правила гри баскетбол.




11 клас модуль "БАСКЕТБОЛ"





1.Ранкова гімнастика кожного дня.
2.Виконати комплекс  вправ загальної-фізичної підготовки (2-3 серії):
а) стрибки зі скакалкою - 32-42р.;
б)згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл.-від відлоги; д-від дивана)- 13-35р.;
в) піднімання тулуба всід з в.п. лежачи на спині, ноги закріплені - 23-33р.;
г) присідання на двох ногах – 30-40 р.
д)Виконувати вправи для корекції  постави.
3. Читати правила техніки безпеки на уроках з баскетболу .
4.Читати історію виникнення баскетболу на Україні.
5.Читати правила гри баскетбол.
6.Ведення б/б  м'яча без зорового контролю. 
7.Техніка виконання штрафного кидка.

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1.     Які дії гравця є порушенням правил?

а) захисник торкається м’яча в момент, коли м’яч після удару об щит цілком знаходиться вище рівня кільця

б) захисник торкається м’яча в момент, коли останній знаходиться на траєкторії спрямованій  в сторону щита і знаходиться вище рівня кільця

в) захисник торкається м’яча в момент, коли останній знаходиться на траєкторії, що знижується, і цілком вище рівня кільця

2.     Відмітьте основні технічні елементи гри в баскетбол, які потрібно розучувати вже на початковому етапі:

а) ведення м’яча

б) кидки м’яча в кошик

в) кидки в стрибку

г) зонний захист

д) передачі м’яча

е) індивідуальний захист

ж) техніка пересування м’яча

3.     У яких випадках застосовується правило 5 секунд у баскетболі?

а) під час виконання штрафних кидків

б) коли гравець знаходиться у зоні штрафного кидка

в) коли відбувається заміна гравців

г) коли гравець, володіючи м’ячем не виконує будь-яких ігрових дій

д) під час уведення м’яча в гру із-за бокових та лицьових ліній

4.     Які з наведених порушень правил є технічним фолом?

а) гравець дражнить суперника чи заважає йому стежити за грою, розмахуючи руками перед його очима

б) гравець затримує гру, заважаючи супернику швидко вкинути м’яч

в) якщо гравець йде на контакт з суперником не намагаючись зіграти в м’яч

5.     Команда не з’явилась на гру. Через скільки хвилин після початку гри зазначеного в розкладі суддя повинен призначити поразку цій команді:

а) 30 хв.

б) 5 хв.

в) 15 хв.

6.     На якій висоті знаходяться баскетбольні кільця?

а) 280см

б) 290см

в) 275см

7.     Гравець навмисне закинув м’яч у свій кошик. Чи є це порушення правил?

а) ні

б) так

8. Чи можна доторкатися до суперника рукою під час гри у баскетбол?

а) можна не залежно від ігрової ситуації

б) у жодному випадку не можна

в) і так, і ні  в залежності від ігрової ситуації

9.  Які дії є порушенням ведення м’яча?

а) ведення двома руками

б) у процесі ведення м’яч був підкинутий у повітря і гравець, відновив контроль над ним після того, як він упав на підлогу

в) м’яч був затриманий однією чи двома руками після чого гравець продовжив ведення

г) гравець котить м’яч по підлозі

10. Скільки хвилин перерв може брати тренер за одну гру в баскетболі?

а) у кожному періоді по дві в додатковий час перерва не надається

б) у кожному періоді по 1, а в четвертом по 2

в) у кожному періоді по одній                                                                










Немає коментарів:

Дописати коментар